Un must-see pentru toti cei care cauta: emotie, profunzime si un strop de adrenalina!
Un dialog intens intre generatii si o confruntare fara precedent: un thriller psihologic care combina misterul, jocurile de putere, ironia inteligenta, profunzimea emotionala intr-o cursa contra-cronometru pentru adevar.
Duminică 15 Decembrie
ora 18:00
București – Colegiul Mihai Vitezul
(B-dul Pache Protopopescu 62)
Distribuție: Maia Morgenstern și Cabiria Morgenstern
Regie: Ricard Reguant
Text: Ricard Reguant
Muzica Originală: Pep Sala
Traducere: Mihaela Stanca
Decor: Bogdan Amarfi
Light Design: Dan Bujor
Sound Design: Andrei Tomescu
Durata: 1h 30 (fără pauză)
Povestea
Fii martorul unei experiente captivante care te va tine in tensiune pana la final!
Doua femei se intalnesc in toiul noptii intr-un loc izolat, un spatiu enigmatic unde nimic nu este ceea ce pare a fi.
Maia Morgenstern intruchipeaza o femeie matura, enigmatica si puternica, purtatoare a unor secrete devastatoare, in timp ce Cabiria Morgenstern isi asuma rolul unei tinere curioase si dornice sa descopere adevarul cu orice pret.
Impreuna, cele doua te vor purta intr-un joc tensionat al identitatii si al puterii, intr-un spectacol plin de surprize. O drama tensionata despre adevaruri periculoase, manipulare, ambitie si raspunsuri care pot schimba soarta lumii.
Legatura cu Imperium Roman, care pare a domina din umbra, aduce o tensiune enigmatica.
Imperium este o poveste cutremuratoare in care trecutul se intrepatrunde cu prezentul, iar demarcatia dintre moral si imoral, dintre bine si rau, dintre ratiune si nebunie devine una extrem de volatila.
Finalul? O revelatie care te va lasa pe ganduri, rascolindu-ti toate certitudinile!
O poveste despre noi toti despre puterea care corupe, despre adevar si iluzie.
IMPRESII DESPRE SPECTACOL
„IMPERIUM are tensiunea, energia si dinamica unei curse pentru supravietuire.
Un amestec agonic de luciditate si resemnare. […]
In Imperium, ajung fata in fata doua chipuri/doua minti ale Raului: prezentul pe cale sa devina trecut si viitorul ce-si revendica locul in prezent. Caci Raul nu recicleaza, nu recompune, nu recupereaza. Raul consuma si devoreaza. […]
In cele din urma vulnerabilitatea face diferenta. Iubirea a penetrat scutul antiuman(itate). Sadismul, profesionalismul ucigas au fost scurtcircuitate de empatie, mila, duiosie. Trupul a redevenit carne si a simtit durerea pierderii. ”
Razvana Nita, critic de teatru, blog
„ [… ]mirosul de sange pe care-l simtim in schimbul de replici dintre personaje, in acest ade-varat joc al puterilor, va capata concretete spre final, iar thrillerul va capãta accente horror.
Chiar si pentru amatorii genurilor in film, spectacolul Teatrului Avangardia e superior. Este hic et nunc. ”
In cele din urma vulnerabilitatea face diferenta. Iubirea a penetrat scutul antiuman(itate). Sadismul, profesionalismul ucigas au fost scurtcircuitate de empatie, mila, duiosie. Trupul a redevenit carne si a simtit durerea pierderii. ”
Maria Zarnescu, Teatrul Azi:
„Montarea este sobra, eleganta, percutanta intelectual. […] Regia minutioasa (Ricard Reguant) dirijeaza eficient jocul celor doua femei intr-un spatiu dramatic concentric, ceea ce face ca dialogul sa mearga fluid, simultan cu miscarea scenica trepidanta.
Tot timpul sunt multe inclesteri, apropieri si distantari, care mentin interesul spectatorilor spre finalul foarte bine lucrat si favorizat de scenografia simpla, dar sugestiva, de colivie a celor doua pasari de prada. ”
Dan Grigorescu, revista Rinocerul
Emil Calinescu, LaTeatru.eu
„Acesta este tipul de teatru pe care-l gust, teatrul meu preferat: mult suspans, putine personaje (aici 2, foarte convingatoare), spectacol tinut din dialoguri bine tintite, avand si un decor extrem, dar extrem de sugestiv. ”
Emil Calinescu, LaTeatru.eu
Regizor – Ricard Reguant
Ricard Reguant este unul dintre cei mai prolifici regizori de teatru din Spania, el primind, de altfel, recent, și un Premiu Onorific pentru întreaga activitate.
În afară de cariera de regizor, Ricard Reguant este cunoscut și pentru cariera sa de actor, dramaturg, scenarist și regizor de film și televiziune.
De asemenea, este recunoscut și pentru activitatea sa didatică. Astfel, în 1984, alături de Àngels Gonyalons, Ricard Reguant a pus bazele primei școli de musical din Spania.
Ulterior, a colaborat în calitate de Profesor de Musical și Interpretare cu ESAEM (Scoala Superioara de Arte Dramatice) din Malaga, înființată de bunul său prieten, Antonio Banderas.
A montat numeroase spectacole în Spania, Brazilia,Italia și România, a realizat emisiuni TV la posturile naționale din Spania și a semnat scenariul și regia la un număr important de filme și seriale, fiind de altfel nominalizat și la premiile Goya.
Este unul dintre cei mai apreciți realizatori de documentare din Spania, documentarul său despre Revoluția din Cuba obținând Premiul Ondas pentru cel mai bun documentar.
Muzică – Pep Sala
Pep Sala este unul dintre cei mai influenti muzicieni din industria muzicala catalana din ultimii ani.
Cu 40 de ani de cariera in domeniul muzical si peste 500 de piese inregistrate, melodiile lui au fost interpretate de artisti precum : Shakira, Marillion, Dyango, Josep Carreras, Luz Casal, Dale Watson, Kathy Chiavola, Sergio Dalma, Carlos Tarque … iar unele inregistrari s-au vandut in peste un milion de exemplare.
Pep Sala este cunoscut în rândul spectatorilor de teatru din România pentru muzica originală compusă pentru spectacolele Teatrului Avangardia “Și din 10 N-a Mai Rămas Niciunul” și “Sherlock Holmes și Jack Spintecătorul”.